תיקון המציאות לאור הקבלה

תיקון המציאות לאור הקבלה

הטקסט הוא תקציר שנלקח מתוך שיעורי קבלה מפי הרבה ספיר נוימן אייל ,מתוך תשובות לשאלות בשיעור .
ניתן לצפות בסרטון בנושא בסוף טקסט.

הקבלה מציעה דרך לתיקון המציאות

המציאות האנושית היא תוצאה של התפיסה שלנו,של האכזריות שלנו, האגוצנטריות שלנו, האופן שבו אנו מתייחסים לעצמם ולאחרים, לכדור הארץ, לעצם קיומנו, כל זה מייצר מציאות מאד מאד מסוימת.
כאשר אנחנו מגיעים להבנה לגבי האחריות שלנו לתוצאות האלה, אז אנחנו מחפשים תיקון, אז אנחנו מחפשים בעצם מה ניתק אותנו מהשורש שעניינו הוא להיטיב לנו.
אם השורש כל כך רוצה להיטיב לנו כמו שהמקובלים מספרים לנו, שרצונו הוא להיטיב לנבראיו, אז למה העולם שלנו נראה Shit ?,
למה הוא נראה ככה ? למה האדם לא מצליח להביא את עצמו לגלות את הנוכחות הזו שהיא מיטיבה?
אם אני מוכן לקחת אחריות, אז אני אומר- יש לי חושים ,יש לי שכל אבל  'האני' הוא מוגבל, ואני מבין שהאופן שבו אני משתמש בקיום שלי ובשפע שהוצע לי, הוא מאד הרסני.
האם יש דרך שבה אני יכול לתקן וללמוד איך להתנהל עם זה אחרת ? כן, קוראים לזה קבלה !
הקבלה היא הסדר הנכון של ההשתלשלות מהשורש בדרך מאד מאד מדויקת, וכל כולה הוא כדי לגלות את טובו לך ולי בחיינו, זו המטרה של הקבלה.
ובדרך לגילוי הזה,אני מגלה את המגבלה שלי וגם את ההזמנה, כלומר קודם כל אני מגלה שאני לא מרגיש את מה שנקרא בורא,והבורא אינו ישות אחרת,אלא הוא הקריאה של – בוא וראה.
זו המטרה שאנו לומדים את הטקסטים  של הזוהר, של אותם אנשים שעברו את השינוי הזה בתוכם והגיעו להשגה,והם מגלים לנו לא רק את מה שהם גילו, אלא גם את הצורות שבהם אנחנו יכולים למצוא את המגבלה שלנו ולהתרומם מעליה כדי להגיע אל מה שהם גילו .
הם רוצים שאנחנו נגלה בדיוק כמו שהם גילו, לא שנשמע מהם, אלא שאנחנו נוכל להביא את הכלים שלנו להיות כלים כאלה שעוברים שינוי, שעוברים שינוי ממקום של חושך ושל אי הבנה למקום של הבנה, למקום של פעולה והרגשה אחרת כלפי עצמנו, כלפי העולם וכלפי התיקון, וזה נקרא תיקון.

לצפיה בסרטון בנושא –

מוזמנים להצטרף ללימוד קבלה . הרישום דרך אתר הבית .

Facebook